Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Δώρα για όλους!!!

Χριστούγεννα και, φυσικά, θέλουμε τόσο πολύ να δούμε τους αγαπημένους μας όσο βέβαια και να ανταλλάξουμε δωράκια μεταξύ μας!!

Αυτό είναι και το πιο δύσκολο, καθώς πολλές φορές δεν μπορούμε να αποφασίσουμε..

Μια βολτούλα από το ARTοποιείν σίγουρα θα σας βγάλει από την δύσκολη αυτή θέση!!

Δείτε τι επιλέξαμε για εσάς!!




Για την αδελφούλα, την κολλητή, την κουμπάρα σίγουρα ένα χειροποίητο δαχτυλίδι με σμάλτο, στο αγαπημένο χρώμα της κάθε μιας!


Τα διαθέσιμα χρώματα είναι τόσα πολλά, που δεν θα δυσκολευτώ καθόλου!!






Για την μαμά, την θεία, την συνάδελφο, αλλά και για την φίλη του φίλου που θα είναι κι αυτή στο τραπέζι, ένα όμορφο και κομψό φουλάρι, στα χρώματα του χειμώνα, είναι η ιδανική επιλογή!








Για την μικρή μου ανιψούλα, που της έχω και τρελή αδυναμία, ένα δαχτυλιδάκι με λουλουδάκι ή μια πεταλουδίτσα από σμάλτο είναι ό,τι πρέπει!!!






Οι άντρες μας δυσκολεύουν πάντα περισσότερο, ευτυχώς όμως στο ARTοποιείν βρήκα τη λύση!

Ημερολόγια για όλους, από τον καλό μου και τον θείο, μέχρι το αφεντικό, για να είναι οργανωμένοι και να μην ξεχνάνε τίποτα!





Και, τέλος, για τον καλό μου γείτονα, ένα χειροποίητο γούρι, έτσι για το καλό, μην μου τον ματιάσουνε κιόλας!!!


2 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα δωράκια σας! Το δακτυλιδάκι με το σφάλτο, αγαπημένο!!!

    Καλές γιορτές να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!!

    Καλές γιορτές και σε σένα με υγεία και αγάπη και σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή